Ved å klikke på "Jeg er enig" godtar du at vi samler inn informasjon for å forbedre navigasjonen på nettsiden, analysere brukeren og bistå i markedføring

Mer informasjon finner du under Vilkår for personvern og informasjonskapsler

Dine innstillinger for informasjonskapsler

Ogrunnleggende funksjoner, som å legge varer i handlekurven og betale for disse. De bidrar også til ivaretakelse av vår nettsides sikkerhet og drift i samsvar med gjeldende regler.

Disse informasjonskapslene gjør det mulig for oss å reklamere direkte til deg ved salg eller spesielle anledninger. Vi vil kun bruke denne funksjonen for å gi deg reklame i korte perioder eller ved salg. Ved å deaktivere disse informasjonskapslene kan det føre til at du ser annonser som ikke er like relevante for deg.

 

Vilkår

 

1. Avtalen

Når du gjennomfører et kjøp hos Warholms.no aksepterer du følgende kjøpsbetingelser. Ved et kjøp inngås en bindende avtale mellom Anton Sport Mote AS (Warholms.no) og deg som kunde. Merk at kjøpsbetingelsene kan endres og bør leses hver gang det gjennomføres et kjøp.

 

2. Partene

Selger: Firmaopplysninger

Firmanavn: Anton Sport Mote AS 

Organisasjonsnummer: 931 888 471

Postadresse: Gamle Ringeriksvei 37, 1357 Bekkestua

Telefon: 48 49 50 84 

Epost:post@warholms.no

Kjøper: Kjøper er den som foretar bestillingen, og betegnes som kjøper/kjøperen.

 

3. Pris

Alle priser oppgitt i nettbutikken er inkludert merverdiavgift. Hos oss er det ingen skjulte kostnader. Det forekommer i tillegg til produktpris, fraktkostnader på 49,- for alle kjøp under 1500,-. Dette blir kjøper opplyst om under kjøp og på toppen av vår hjemmeside. Vi tar forbehold om prisendringer og prisfeil på våre produkter. Tilbud eller kampanjer gjelder så langt lageret rekker og i den tidsperioden som er opplyst. Vi tar forbehold om feil i vår lagerbeholdning. Dersom vi mangler noen av varene du har bestilt, vil vi informere kjøper om dette for å avtale kreditering eller ettersendelse av vare(r) straks det er tilbake på vårt lager. Rabattkoder: Rabattkoder gjelder for ordinære varer og ikke varer som allerede er på tilbud. Enkelte rabattkoder er til personlig bruk, mistenker vi misbruk forbeholder vi oss retten til å avvise eventuelle salg og deaktivere rabattkoden. Det er kun tillatt med én rabattkode per ordre.

 

4. Produkter

Noen av bildene vi bruker i nettbutikken er illustrative og varen faktiske utseende kan derfor avvike noe fra bildet.

 

5. Avtaleinngåelse

Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har sendt ut sin bestilling til selgeren. Avtalen er likevel ikke bindende hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil. Eksempelvis dersom et produkt ikke har noen pris.

 

6. Betaling

Vi tilbyr kortbetaling via betalingsløsningen Stripe. Her kan du benytte kreditt- og debetkort ved betaling. Kjøpesummen trekkes fra kortet i det kjøpet gjennomføres. Ved retur, reklamasjon eller refusjon, tilbakebetales beløp via Stripe. Det vil da ta 3-15 dager før beløpet er tilbake på din konto.

Vi tilbyr også Klarna faktura i samarbeid med Klarna. Betalingsfristen er 14 dager. Hvis du velger å betale med faktura påløper det ingen ekstra kostander om du ikke ønsker å forlenge betalingsfristen ut over 14 dager. For å betale med faktura må du ha fylt 18 år, være folkeregistrert i Norge samt bli godkjent i kredittvurderingen som gjennomføres ved kjøpet.

Når du velger å betale med Klarna faktura må du oppgi ditt personnummer. Det blir brukt for å hente din folkeregistrerte adresse. Varene kan ikke sendes til en annen adresse. Dette er for å forhindre svindel. Hvis du ikke aksepterer adressen som hentes opp må du betale med kort. Vi lagrer ikke personnummeret i våre systemer.

Faktura sendes deg på e-post når vi sender ut varene. Ved forsinket betaling vil det bli sendt betalingspåminnelse og/eller inkassovarsel, og lovbestemte gebyrer kan påløpe. Dersom betaling fortsatt uteblir, vil fakturaen bli sendt til inkasso og ytterligere omkostninger vil påløpe. Ved forsinket betaling beregnes lovbestemt forsinkelsesrente.

Ved å velge Klarna faktura får du

*Trygghet til å handle uten å oppgi din kredittkortinformasjon

*Mulighet til å handle gjennom å bare oppgi ditt personnummer

*Mulighet til å se varen før du betaler

*Handle enkelt, trygt og raskt på nettet

Klikk her for å se Klarna Vilkår

Delbetaling med faktura

Vi tilbyr Klarna Konto i samarbeid med Klarna som gir deg mulighet til å dele opp betalingen. Er det første gang du gjør et kjøp med Klarna Konto vil du få tilsendt en kontoavtale som du fyller ut og sender tilbake til Klarna for å godkjenne vilkårene for delbetaling. Når du har signert og returnert kontoavtalen vil Klarna sende ut en kontofaktura runt den 20. - 22. påfølgende måned med forfallsdato rundt den 3. - 6. måneden deretter.

Klikk her for å lese mer om Klarna Konto. Klarna Konto

Klarna kan kontaktes på telefon 21 01 89 91. Faktura til firma, idrettslag eller kommunalt foretak Ønsker du faktura til ditt foretak, så er dette mulig via Klarna. Gå til kassen med handlekurven du ønsker å bestille. Ved feltet der du fyller inn personlig informasjon, skal det dukke opp en lenke hvor det står "Firma?". Klikk på denne og fyll i feltene Klarna ønsker. Da vil det gjennomføres en kredittsjekk av foretaket, og dersom denne godkjennes, så sender Klarna faktura for ordren til foretaket. Fakturaadresse og leveringsadresse må være den samme.p> 

 

7. Leveringsmetoder

Hos oss er det fri frakt på bestillinger over 1500 kroner. Vi tilbyr levering via Posten/Bring. Minipakker blir levert direkte til din postkasse, mens litt større pakker vil ankomme ditt nærmeste utleveringssted for Posten/Bring. Du mottar en sporingslenke når pakken sendes fra oss. Normalt vil du da kunne spore ordren fra samme kveld. Når pakken ankommer ditt nærmeste postkontor, vil du motta en hentelapp per post, e-post eller SMS. For ordre under 1500 kroner, har vi en fast leveringskostnad på 49,-. Normal leveringstid: 1-4 virkedager fra pakken er sendt fra oss. Det kan ta opp til 7 dager, ved bestilling før helgen.

 

8. Risikoen for varen

Risikoen for varen overtaes kjøper når kunden har fått varene levert i tråd med punkt 6. Selgeren bærer ansvaret for varen frem til den er levert.

 

9. Angrerett

Hos Warholms.no har du 14 dagers bytte-, retur- og angrerett på ubrukte varer. For å benytte deg av denne retten er det viktig at du gir beskjed til oss innen 14 dager fra du har mottatt varen. Returfrakt betales av kunden. Merk at angreretten gjelder kun for forbruker og ikke bedriftskunder. Hvis du hever hele kjøpet vil du få tilbakebetalt varenes verdi ved kjøpetidspunktet, innen 14 dager etter at vi har mottatt og behandlet din retur. Du vil få en e-post når din retur er ferdigbehandlet. Har du betalt med kort vil beløpet tilbakeføres direkte til det samme kortet du benyttet ved kjøp. Ubrukte varer For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si at varen må være i originalemballasje med alle merkelapper på, uten merker eller andre tegn til bruk. Dersom originalemballasjen er ødelagt vil varen anses som brukt.

 

10. Levering og forsinkelse

Vi bryr oss om at du skal få varen lynraskt levert! Leveringstid er normalt 2-4 virkedager, i noen tilfeller vil det være 5-7 virkedager før varen blir levert. Dette gjelder særlig om du har bestilt fredag. Vi gjør oppmerksom på at vi tar forbehold om forsinkelser i perioder med stor pågang hos Warholms.no eller Posten/Bring. Dersom pakken din ikke har kommet frem innen rirmelig tid, ta kontakt og vi vil bistå deg i å få pakken din levert. Ved mangelfull levering innen 3 uker, har du som kunde rett til å heve kjøpet uten kostnad, dersom ikke annet er avtalt. Dersom du ikke har mottatt din pakke innen 5 uker, du som kunde ansvarlig for å gi oss beskjed innen 5 uker etter din bestilling. Din bestilling vil anses som levert etter dette tidspunkt.

 

11. Reklamasjon ved mangel ved varen og frist for å melde krav

Hvis det er en mangel/feil med varen har du som kunde reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Det forutsetter at du som kunde gir beskjed til oss innen rimelig tid. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss, for å dokumentere hva som er problemet med varen. Ved reklamasjon kreves det nærbilder og et oversiktsbilde av varens mangler. Dersom noe er skadet/merker/flekker/lukt på produktet når du mottar pakken fra oss, må du kontakte oss med det samme for å informere om dette, slik at vi får registrert feilen ved din ordre og bistå deg rundt retur og utsendelse av ny vare. Vær oppmerksom på at dersom varen er brukt unormalt mye eller ikke til egnet bruk, frafaller reklamasjonsretten på 2 år. Dersom vi har pakket feil vare er det viktig du gir oss beskjed innen 14 dager etter varen er mottatt. Da vil vi betale eventuell returkostnad og sende riktig vare – gitt at den fremdeles er på lager. Vi tar forbehold om utsolgtsituasjoner. Vi vil jobbe sammen med deg for å finne en god løsning. Det er viktig at du har kvittering på ditt kjøp. Om du har gjeldende ordrenummer for reklamasjonen, vil det være bevis for oss om at varen er handlet i vår butikk. Ved reklamasjon får kunden tilbakebetalt samme beløpet for reklamasjonsvaren som da den ble kjøpt, eller ny vare dersom vi fremdeles har produktet på lager. Bytte og retur tar ofte opp til 3 uker fra du har sendt varen i retur. Returskjema kan du finne her. Du finner det også i ordrebekreftelsen. På lik linje med at det er vårt ansvar at pakken kommer frem til deg, er det ditt ansvar som kunde at returpakken kommer tilbake til oss. Ved retur, anbefaler vi at du velger sporingspakke slik at du kan være sikker på at den ikke forsvinner. Om du velger en rimeligere variant uten sporing har du mindre kontroll på hvor pakken din er.

 

12. Selgerens rettigheter ved kjøperens mislighold

Dersom kjøperen ikke betaler eller oppfyller de øvrige pliktene etter avtalen, og dette ikke skyldes selgeren eller forhold på selgerens side, kan selgeren i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 9 etter omstendighetene holde varen tilbake, kreve oppfyllelse av avtalen, kreve avtalen hevet samt erstatning fra kjøperen. Gebyr ved uavhentede varer: Dersom kjøperen unnlater å hente bestilte varer, belaster Warholms AS kjøper med et gebyr, dvs retur- og ekspedisjonskostnader (kr 250,-). Gebyret skal maksimalt dekke selgerens faktiske utlegg for å levere varen til kjøperen. Et slikt gebyr kan ikke belastes kjøpere under 18 år.

 

13. Garanti

Garanti som gis av selgeren, gir kjøperen rettigheter i tillegg til de kjøperen allerede har etter ufravikelig lovgivning. En garanti innebærer dermed ingen begrensninger i kjøperens rett til reklamasjon og krav ved forsinkelse eller mangler etter punkt 9 og 10.

 

14. Personopplysninger

Personopplysninger vil bli ikke videreformidlet til noen andre parter, men kun brukt til å gjennomføre avtalen med kjøper. Du kan lese vår personvernserklæring her.

 

15. Alder

Du må være over 15 år for å utføre en handel hos oss. 16. Konfliktløsning Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. Punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerådet for mekling.